Wednesday 8 December 2010

Untuk apa aku menulis blog?

Tajuk entri aku yang terbaru Untuk Apa Aku Menulis Blog? Tiada apa yang menarik tentang tajuk entri aku ni.. Cuma aku cuba mengkaji semula mengapa aku menulis blog dan apakah tujuan sebenar aku menulis ni.. sebenarnya, aku menulis blog ni kerana aku suka2.. aku tak kisah pun kalau orang tak baca blog aku. terus terang aku katakan aku bukan seorang penulis professional yang mampu menarik ramai pembaca malah terus menjadi follower blog yang telah dibaca.

banyak jugalah aku berblogwalking untuk melihat bagaimana otai2 blogger menulis. Kebanyakkannya simple dan bernas. ada juga yang suka memasukkan info2 atau berita2 terkini dari akhbar2 tempatan. bagus sebenarnya idea mereka ini untuk menarik pembaca membaca blog2 mereka..

Blog yang aku buat ni sebenarnya banyak mengisahkan tentang aku. memang aku bukan artis atau mana2 tokoh yang terbilang yang selalu menjadi perhatian orang. disini juga aku boleh berkarya sesuka hati dan aku boleh meluahkan apa yang aku terbuku dihati dan tulisan2 aku hadir dari hati aku sendiri.

apapun aku harap aku dapat berkarya dengan bebas tanpa halangan. cuma aku memerlukan idea.. idea untuk terus menulis.. tak kisah lah tentang apapun yang penting aku puas... puas dengan apa yang aku luahkan....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terima kasih.

Terima Kasih kerana sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni...