Thursday 23 December 2010

cepat masa berlalu

Dah beberapa hari aku tak update blog aku ni.. maklumlah sibuk ngan keje, skang baru ada waktu terluang untuk mengupdate blog aku yang berapa best ni.. Memandangkan tinggal beberapa hari saja lagi tahun 2010 akan pergi meninggalkan kita dan 2011 pula akan menyusul. terasa cepat masa berlalu, sehingga tidak terasa peredarannya.

bagi aku tahun 2010 merupakan tahun yang paling banyak meninggalkan kenangan yang pahit dan yang manis.. (rasanya paling banyak kenangan pahit).. tahun depan jugak umo aku akan meningkat 1 angka lagi. bermakna aku akan berusia 29 tahun (mengikut kalendar arab, umo aku 30 tahun, wow... tua dua tahun dari kalendar masehi..)

banyak kelemahan yang aku perlu perbaiki dalam hidup aku. (antaranya suka marah tak tentu hala dan terlalu merendah diri) dan akan cuba perbaikinya agar aku dapat mengecapi kejayaan. dan aku juga berharap agar apa yang berlaku pada tahun ini tidak aku ulanginya pada tahun hadapan.. biarlah ianya menjadi sejarah dalam hidup aku...

*********************************************************************************
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terima kasih.

Terima Kasih kerana sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni...