Thursday 2 December 2010

BILA SI DIA BERTANYA




Satu lagi kontes anjuran blogger termasyhur masa kini.. EN. Ben. dengan tajuk kontes nyer. Bila Si Dia Bertanya

Pada pendapat anda , apakah yang perlu ada dalam sesebuah blog ?


pada pendapat saya, dalam sesebuah blog perlu ada sedikit keceriaan pada blog tersebut. Selain itu ianya perlu ada cerita dapat yang menarik pembaca.
Bagaimanakah anda mempromosikan blog anda ?

Buat masa ni belum lagi mempromosikan blog saya pada sesiapa. Mungkin selepas ini saya akan mempromosikan blog saya melalui facebook atau kontest2 dibuat oleh otai2 blogger. terutama sekali En. Ben.

Blog bagaimanakah yang anda tidak suka masuk ? dan kenapa ?

Blog yang paling saya tak suka masuk ialah blog yang memaparkan tahap kejiwangan yang melampau (saya pun jiwang gak)...

Jika anda masuk ke sesebuah blog , bahagian manakah yang akan menarik perhatian anda ?

Bahagian yang paling menarik ketika memasuki sebuah blog ialah jalan cerita yang dipersembahkan oleh sang blogger. mudah difahami dan lain daripada yang lain.

Apakah kata kata semangat yang boleh anda berikan buat blogger yang mana semangat mereka telah jatuh akibat dikritik hebat oleh pembaca ?

Kepada blogger2 yang telah kehilangan semangat untuk menjadi blogger tegar(terutama blogger baru) diharap teruskan usaha anda kerana usaha tangga kejayaan. tidak dinafikan sebenarnya, agak sukar untuk menjadi blogger handalan maupun tegar. Idea yang diketengahkan juga perlulah menarik dan mengikut citarasa pembaca. semoga berjaya menjadi blogger tegar yang mempunyai ramai follower...

Blog bagaimanakah menjadi pilihan anda ..
Blog yang menjadi pilihan saya ialah blog yang tidak terlalu ekstrimis dan radikal seperti blog en. ben ni.. lagi satu, saya paling suka jika blog itu suka menceritakan tentang sesuatu yang baru dan menarik...

ni aku punya blog url.. kalau nak singgah klik sini -------> haffis82.blogspot.com.

ok chow yun fatt....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terima kasih.

Terima Kasih kerana sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni...