Monday 13 December 2010

tak der mood

hari ni aku tak der mood nak update blog.. tapi aku usahakan jugaklah... idea tak banyak nak tulis hari ni.. semalam aku g kenduri kawin member aku kat sri petaling.. ramai gak la tetamu yang hadir.. yang bestnyer ada tarian singa la.. jarang gak tengok ada tarian singa dalam majlis perkahwinan melayu.. apa pun aku doakan agar kawan ku tu bahagia hingga ke akhir hayat.. Aku? nanti dulu la.. banyak masalah yang aku nak kene setelkan. masalah peribadi yang tersangat2 lah berat sampai aku sendiri pening kepala..

walaumacam manapun insya Allah aku akan berkahwin, tapi tak tau biler.. berserahlah pada Allah.. kalau ikutkan malas nak kahwin.. tapi tak boleh gak, sebab tu sunah nabi dan dalam al quran pun ada sebut.. mmm buat masa ni malas nak fikir dulu pasal kahwin, biar setel segala masalah aku barulah aku kahwin..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terima kasih.

Terima Kasih kerana sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni...