Friday, 17 December 2010

Dulu aku nakal!



2.Nama sekolah rendah dan sekolah menengah aku ialah Sek. Ren. Keb. Methodist ACS Klang, Selangor tahun 1988 - 1994, Sek. Men. Methodist ACS Klang, Selangor tahun 1995 - 1999


3.Aktiviti ko kurikulum yang aku ceburi semasa dibangku sekolah ialah Persatuan Bulan Sabit Merah

4.Jawatan yang di sandang dulu: Ahli biasa jer..

5.Nama guru kesayangan aku ialah Puan Khalijah

6.Aku paling suka subjek Perdagangan sebab cikgu dier comel dan paham apa yang diajarnya.. subjek yang paling aku tak minat ialah bahasa inggeris sebab payah nak belajar bahasa inggeris..

7.Kawan baik aku masa sekolah terlalu ramai...

8.Cita cita masa sekolah dulu aku nakjadi doktor

9.Artis feveret masa aku sekolah dulu ialah Noraniza idris

10.Perkara yang paling aku tak boleh lupa masa sekolah ialah aku mewakili sekolah untuk Kuiz Perdagangan

11.Kalau aku dapat kembali semula kezaman sekolah aku perkara yang aku nak buat ialah mencari semula 1st love aku yang sekarang hilang entah kemana

12. Kenakalan aku masa sekolah? banyak, tapi biasalah budak lelaki, kalau bertumbuk tu biasa lebih2 lagi kalau tercuit sikit, mesti nak bertumbuk punyalah. Dulu masa kat sekolah, aku pernah gakla ponteng sekolah ngan kawan2, lepak umah kawan aku main game. tapi cikgu tak marah sebab masa kita orang buat tu dah nak abis sekolah. cikgu aku memang sporting. seronoklah masa zaman sekolah tu... tak fikir nak bayar bil ker, apa ker, semua dah tersedia.. kalau sekolah pagi, petang boleh lepak ngan kawan - kawan. Perkara yang paling nakal yang pernah aku buat ialah melawan cikgu bahasa inggeris aku.. masa tu kalau ikutkan memang salah aku, tapi cara dia membebel tu buat aku panas hati.. tapi tak der lah sampai tumbuk muka dier. cuma lawan cakap jela.. ok lah, aku kalau citer pasal kenakalan ni sampai esok pun tak abis.. so sampai sini jerlah..

my url: haffis82.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terima kasih.

Terima Kasih kerana sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni...