Tuesday 16 November 2010

salam Aidiladha

Rasanya dah lama aku tak update blog aku yang dah naik sawang dan sarang labah2. malah habuk2 juga berkumpul diblog aku ni. Last aku update blog aku ni bulan lepas dengan tajuk IKMAS: Catatan sebuah kenangan part 1. mungkin sambungannya aku akan buat lepas raya nanti.

Pejam celik, pejam celik dah raya korban. Rasanya macam semalam menyambut raya puasa. Esok dah raya korban plak. Nasib baiklah aku cuti sampai ahad, bos aku dengan murah hati telah meluluskan cuti aku. Maklumlah cuti banyak lagi, nak amik cuti suka2 pun ada apa, baik lepak kat opis je. Memandangkan esok raya korban, aku ingin mengucapkan selamat menyambut hari raya aidiladha, semoga ibadah korban diterima oleh ALLAH s.w.t hendaknya. begitu juga para jemaah haji yang sedang berwukuf pada hari ini, semoga ibadah haji mereka diterima ALLAH dan mudah2an mendapat haji mabrur..

Sempena Aidiladha besok, aku nak ambil kesempatan untuk mengucapkan selamat hari raya aidiladha, maaf zahir dan batin.. Kepada tukang sembelih lembu, pastikan parang atau pisau yang hendak digunakan tajam bagi mengelakkan lembu tidak teraniaya. Kepada yang ingin pulang kekampung halaman, berhati2 dijalan raya dan ingatlah orang yang tersayang dan jangan biarkan hidup anda diselubungi misteri.... -------> apa kena mengena dengan tajuk post ni? adios
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terima kasih.

Terima Kasih kerana sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni...