Friday 26 November 2010

Lima blog yang aku suka baca..

Setelah membuat blogwalking.. akhirnya aku menjumpai 5 blog yang aku rasa best dan sesuai dengan jiwa aku. disini aku senaraikan 5 blog yang menarik bagi aku

1.ayahbob.blogspot.com - cEtusAn RasA
2.aienzcruzzle.blogspot.com - love-laugh-life
3.Remizati.blogspot.com - MY BLOG DIARY
4.imzroomz.blogspot.com - iMz
5.Ijaldisini.blogspot.com - ijaldisini



sebab aku suka blog2 ni adalah kerana aku boleh mendapat idea bagi menulis blog.. kalau boleh aku nak wat blog jadi lebih menarik.. melalui blog2 ini aku mampu untuk belajar bagaimana mencari gadjet yang sesuai bagi menghiasi blog aku..Ada antara blog2 ni merupakan kawan2 aku punyer blog.. so aku nak support diorang supaya terus berblogging...

aku mengetahui contest ini melalui blog yang aku ikut... Benashaari.com... yang merupakan seorang blogger tegar yang berpengaruh di dunia blog.

Kalau rajin dan berkesempatan.. kunjungilah laman blog aku haffis82.blogspot.com.

ok chow.....
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terima kasih.

Terima Kasih kerana sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni...