Tuesday, 23 November 2010

Malam datang lagi...

rasanya baru jer aku bangun tido, mandi pastu pergi keje. skang dah malam balik. cepat betul masa berlalu sehingga terlupa yang besok dah hari rabu. begitulah, masa terus berjalan dan berjalan. makin jauh waktu itu berjalan dan makin dekatlah aku dengan liang lahad. dah bersediakah aku nak menghadapinya? terlalu banyak dosa aku pada ALLAH, manusia dan juga makhluk alam yang lain.

Blog aku pulak makin hari, makin meningkat, pelbagai gajet aku tambah buat penyeri.. kalau dulu masa mula2 aku buat, suram jer, gajet pun 2 - 3 kerat je yang tambah. memandangkan sekarang dah banyak gajet aku tambah, mungkin akan menjadikan blog aku sedikit menarik. banyak benda yang aku nak kene belajar tentang blog ni. dan apabila aku dah makin pandai, boleh la aku ajar pada orang lain plak.

Bila malam2 macam ni, mulalah teringat 1st love dulu, budak yang paling aku suka masa sekolah dulu, sekarang ni entah kemana aku pun tak tau. mungkin dah kawin dan ada anak dan mungkin tidak berada lagi disini. aku tak tahulah kenapa aku selalu teringat kat dia ni, makin aku cuba lupakan, makin kuat pulak ingatan aku pada dia. dulu boleh plak aku lupakan dia, tapi sejak akhir2 ni aku asyik teringat kat dier jer. Aku harap aku dapat lupakan dia. buat selama2nya.

mata dah mula mengantuk ni. nak kena tidur, nanti bangun lambat plak macam pagi tadi. tak pasal2 jer. oklah... semoga bertemu kembali...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terima kasih.

Terima Kasih kerana sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni...