Friday 19 November 2010

Kosong......

Jam telah menunjukkan pukul 1.20 pagi, mata masih belum mengantuk lagi akibat tidur terlalu banyak petang tadi. Aku baru je balik dari event dicheras. Event yang menceritakan tentang Networking Business. Sebenarnya aku tak berapa minat menyertai bisnes seperti ini. Modus Operandinya juga sama seperti MLM, dimana perlu mencari downline dan mendapat untung. Bagi aku, cara begini salah di sisi agama dimana orang atasan makan untung atas angin sahaja.

Entri aku kali ini bukan untuk menceritakan apa yang aku alami tadi, cuma aku terasa jiwa aku kosong dan tidak mempunyai apa2. Aku masih memikirkan diri ini yang masih lagi terkontang - kanting untuk membina kehidupan yang sempurna. Aku juga masih memikirkan tentang keadaan aku yang tidak mempunyai teman yang istimewa dalam hidup aku, ramai dikalangan sahabat2 perjuangan yang akan memasuki gerbang kebahagiaan bersama insan yang istimewa dan mengecapi saat2 indah bersama sehingga beranak pinak. Aku? masih lagi mencari dan mencari, namun tidak bertemu dengan idaman hati.

Bila agaknya akan kutemui puteri yang bakal merajai hati dan menemani aku? Tunggu dan lihat jerlah nanti...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terima kasih.

Terima Kasih kerana sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni...