Monday 22 November 2010

Mata Mengantuk...

mata aku ngantuk.. nak tido, esok nak keje.. IKMAS: catatan sebuah kenangan part 3 akan menyusul tak lama lagi... mm.. mungkin agak panjang ceritanya atau mungkin akan dipendekkan. sebenarnya, banyak kenangan aku kat IKMAS, dari semester 1 sampai la aku abis. semuanya masih aku simpan diingatan sebagai sejarah hidup aku. Bagi aku, masa belajarlah masa yang paling seronok, tak perlu pikir nak bayar apa2, semua dah tersedia. Jadi sekarang dah bekerja, dan mungkin tak lama lagi akan berkahwin. semua nak kena wat sendiri.

oklah aku malas nak cerita panjang2 sebab mata dah ngantuk. jadi jumpa lagi di entri yang akan datang...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terima kasih.

Terima Kasih kerana sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni...