Monday 22 November 2010

Isnin yang kelabu

Hari ini adalah hari isnin. Hari yang kelabu, Maklumlah, ari tu aku cuti 5 hari sempena Aidil adha. Jadi apabila mula bekerja, semuanya kelabu, kabur dan tidak bermaya. Seperti hari2 yang sebelum ni, aku akan keluar rumah seawal 6.30 pagi untuk ke tempat kerja. kemudian duduk dihadapan lap top ber facebook ataupun update blog aku ni. Kalau bosan sangat layan game poker kat lap top. Kalau main memanjang jer kalah, kalau sepuluh game, hanya menang 2 kali, selebihnya kalah.. hahaha.. terer tak aku...

sepertimana hari isnin yang kelabu, sama jualah dengan diri aku yang masih kelabu dan kabur untuk mencari mood kerja. hmmm apapun isnin memang hari yang kelabu...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terima kasih.

Terima Kasih kerana sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni...