Tuesday 27 July 2010

adakah aku seorang badut?

Aku tak tau kenapa tajuk ini menjadi tajuk blog aku.. Mungkin aku berasa sangat bosan yang amat sangat maklumlah, duduk seorang diri dirumah flat kos rendah di daerah Kulaijaya, Johor. Bulan depan aku akan pulang ke kampung halaman, dimana aku akan bertugas di ibupejabat yang terletak di Kuala Lumpur. aku tak tau sampai bila aku akan berada disana dan adakah aku akan kembali semula ke negeri Johor.



berbalik pada tajuk blog ADAKAH AKU SEORANG BADUT?. persoalan yang agak sukar untuk dijawab. dan sering bermain2 dikotak fikiran ku sekarang ini. dan aku juga tidak tahu bagaimana untuk menghuraikannya dengan lebih terperinci. Apakah penting persoalan ini dijawab? atau dibiarkan tergantung? terpulanglah kepada diri aku sama ada mahu menjawapnya ataupun tidak. Apa yang penting sekarang ni ialah kenapa persoalan ni mula timbul dikala kepala otak aku ketandusan idea yang teramat sangat.. ermm..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terima kasih.

Terima Kasih kerana sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni...