Tuesday, 31 January 2012

12.00 malam

jam telah menunjukkan jam 12.00 malam. terdengar bunyi mercun diluar sana dan tidak diketahui pula punca mercun2 tersebut dibakar. Adakah kerana mereka itu sengaja membakarnya, atau sebaliknya.. entahlah.. aku pun tak tau.. kat tv plak berita yang tak berapa berita sangat.. asyik mainkan isu2 yang sama berulang2 setiap hari. tak der satupun berita yang menggembirakan golongan perkerja bawahan macam aku ni.

sambil menghirup baki air koko yang aku bancuh tadi, aku sambung semula menaip cerita yang tah aku pun tak tau nak cerita.. otak terasa kusut dan pening.. Siang tadi merupakan hari yang paling palat sekali.. seperti biasa, aku scan dokumen yang disuruh oleh bos, tak alih2 scanner buat taik. berkali2 aku mencuba akhirnya pada pukul 4 petang barulah berjaya.. memang palat, kalau ikutkan hati mau aku amuk satu opis, tapi apakan daya aku tak boleh bersikap demikian, silap2 kena terajang nanti..

mata mula mengantuk dan mula menguap kasar.. hurm tetiba datang plak idea yang berapa idea sangat.. hurm... layan jerlah.. eh hilang plak.. aduh.. boleh plak hilang2.. hurmm layan jerlah.. esok, macam biasa, kene buat lagi kerja2 tu.. seb baik tak banyak dah.. kalau tak mau aku suruh orang lain buat.. esok kalau palat lagi, memang aku dok rilek jerlah..

Oklah nak layan surf jap, mana tau datang idea...

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terima kasih.

Terima Kasih kerana sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni...