Tuesday, 18 January 2011

sesaje menulis...

setelah penat bekerja, akhirnya dapat juga merehatkan diri dirumah sambil mengupdate blog aku ni dalam suasana yang tenang lagi damai tanpa ada sebarang gangguan.. Tadi menempuh jamned yang sangat teruk dari kuala lumpur hinggalah ke subang. Hampir sejam jugak lah tersangkut kat jamned tadi. nasib time balik keje, kalau time pegi keje mau tak menyumpah aku sampai ofis lambat.

sebenarnya tak der apapun yang aku nak ceritakan kat sini. cuma mengisi masa lapang jer. sambil2 tu, layan fb jap, pastu chatting ker, mana tau ader awek sangkut. hahahaha..  selamat berjaya... 

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Terima kasih.

Terima Kasih kerana sudi membaca blog aku yang tak seberapa ni...